Alla undrar.

Alla undrar, vem tingsnotarien http://tingsnotarien.blogg.se är, en bloggare som hängt med ett tag, kvinna eller man? Det spekuleras vilt men i mina ögon, är det självfallet en man, ingen annan än en man kan vara så slö, lat och bitter men samtidigt tycka sig stå på världens topp med all makt i sina händer- fast det bevisligen inte går suveränt bra för denna! Tingsnotarien gör sin tingstjänstgöring efter juristexamen på en tingsrätt någonstans på Sveriges landsbyggd- avigsida i hans ögon givetvis, vilket mycket väl kan vara fallet, något inskränkt kan jag tycka men well well, det är hans liv och inte mitt. Nu står han i jobbsökartagen och det verkar väl gå sådär. Men det sköna med det hela, är att han i sina ögon fortfarande är bäst i hela världen! Det är ju faktiskt underbart, tjejer vi borde ta efter. Att våga vara bäst, även när det går sämst. Det är inte samma sak som att inte erkänna misstag, vilket man bör. Med det inte sagt att jag tycker tingsnotarien borde ta och rycka upp sig och sluta självömka....!

Och jag lovar, kommer det fram att detta är en kvinna, så har hon draperat sig själv väl, och jag är skyldig henne en ursäkt =)

Kommentarer
Postat av: sebbeboy

allt ont kommer från mannen! precis vad kvinnorna i Fi skulle tycka, du får säkert en hedersplats, för ingen kan ju va så bitter utan att vara man, eller hur?:) kram kram

2007-03-17 @ 01:08:55
Postat av: sebbeboy

btw..slö,lat oxh bitter? de kan inte va så att han (om det nu är en han) har mycket att ta ansvar för? för det kan ju tänkas att för mycket att tänka på kan få en att tappa fokus och börja se saker och ting från fel sida, eller? bara en tanke:) bra skrivet annars. kram

2007-03-17 @ 01:12:02
Postat av: Alma

Som tingsnotarie tror jag inte ansvaret är den tyngsta biten, det är nog fjäskandet och slavandet snarare...och hedersplats hos Fi....knappast =). Det finns absolut slöa bittra och lata tjejer...men oftast tycker dom inte samtidigt att dom är toppbäst...Min poäng var med andra ord att det är synd, att inte tjejer gör likadant i större utsträckning...=)

2007-03-17 @ 14:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0